 |
 |
|
 |
 |
|
 |
🙂Kære kunde, hvis de får slibet deres knive - sakse - kødhakker - høvlejern - stemmjern - eller andre ting af det vi Tilbyder i vores sortiment: må vi sige i forhold til vores priser, så må vi gøre Dem opmærksom på at når de levere noget til slibning er dette på ejet ANSVAR. Hvis de skulle komme og sige ja i har ødelagt mine Knive eller hvad det nu måtte være -SÅ YDER VI INGEN GARANTI, AF NOGEN FORM FOR ERSTATNING. Vi er ikke Forsikrede, for så ville prisen være en helt anden!
Alså sker der noget som ikke skulle ske, eller mener De som kunde at vi har ødelagt noget for Dem, er Dette som sagt DERES PROBLEM.
Mvh. BORNHOLMS SKÆRSLIBER.
Vi må så også lige sige en ting, vi har været ude for 5 eksempler på folk der mente vi havde ødelagt noget for Dem. Det vil sige ud af 300 - 1000 eller flere personer fra 2005 - 2015.Vi ved godt at dette ikke lyder af ret meget...
Ps. 🙂 Bare lige for at have det på det rene🙂
|
|
|
 |